Mit navn er Nanna Brix og jeg er indehaver af HairByBrix
Jeg er uddannet tilbage i 2014 og valgte i 2016 at åbne min egen salon. Efter næsten 5 år som selvstændig frisør ønskede jeg forandring i min hverdag og blev derfor selvstændig fotograf.
Dog kunne jeg slet ikke undvære faget, samværet med kunderne og den spændende hverdag som frisør. Derfor valgte jeg i marts 2022 at slå pjalterne sammen med Maya fra Salon Mazanti, vi er derfor to selvstændige frisøre under samme tag, men som gode kollegaer.
Jeg brænder for at give dig en oplevelse udover det sædvanlige. Mit mål er fra når du træder ind i salonen, til du forlader den igen, at du har følt dig helt afslappet, forstået og godt tilpas.
Jeg vil dermed gøre mit ypperste for at indfri dine hårdrømme og give dig en følelse af velvære.
Der bliver ikke gået på kompromis med kvalitet og tid og salonens mål er at være så miljø og dyrevenlig som muligt, derfor bliver der kun brugt veganske og miljøvenlige produkter.
AFBESTILLING/UDEBLIVELSE:
Vi har fuld forståelse for at der kan komme ting i vejen for den aftalte tid. Dog skal afbud ske senest 24 timer før aftale, så jeg har mulighed for at booke andre ind. Hvis dette ikke overholdes eller man udebliver, kan der blive pålagt et gebyr på 50% behandlingens pris.
Ved udeblivelse opkræves fuldt beløb for behandlingen.
Dette er af respekt for mig selv og andre kunder som tit venter længe på en ledig tid.
LUS:
Er uheldet ude og der bliver fundet lus eller æg i håret, bliver vi nødsaget til at stoppe behandlingen. Er behandlingen startet, finder betalingen sted samme dag som problemet opdages. Du får derefter en ny tid hvor den betalte behandling færdiggøres.
REKLAMATIONER:
Reklamationer kan forekomme, men vi bestræber os selvfølgelig på at dette ikke skal ske. Hvis uheldet er sket, skal reklamationen ske indenfor en uge efter behandlingens udførelse.
KUNDEN I FOKUS:
For at give dig og andre kunder den aller bedste oplevelse og afslapning, ser vi helst at børn ikke tages med til de store og lange behandlinger da salonen ikke er så stor. Dette er både af hensyn til mig og min kollegaer. Jeg ønsker at have dig i fokus, da jeg ønsker at du får den aller bedste oplevelse.
PERSONDATA:
De oplysninger vi har på dig, bliver kun brugt i forbindelse med vores arbejde, f.eks. oplysninger om farve recepter, allergier, faktura ved udeblivelse m.m.
Vi bruger data’en så vi kan yde den bedste service til dig.